آموزش بورس

سرمایه گذاری در بورس | معاملات الگوریتمی با استفاده از هوش مصنوعی | نرم افزار بورس

آموزش بورس

سرمایه گذاری در بورس | معاملات الگوریتمی با استفاده از هوش مصنوعی | نرم افزار بورس

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۱:۱۲ ب.ظ

10 نکته کلیدی مراحل طراحی سیستم معاملاتی

طراحی سیستم معاملاتی

بعد از گذراندن دوره های آموزش بورس تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال در بازار بورس، زمان مراحل طراحی سیستم معاملاتی شروع می شود. البته دوره های آموزشی خوب باید این توانایی را به شما بدهند که خودتان سیستم معاملاتی را طراحی کنید.

مراحل طراحی سیستم معاملاتی شامل  ترکیب منطق، دانش، تجربه، هنر و علم است. سیستم معاملاتی شما باید هم از لحاظ تاریخی عملکرد خوبی داشته باشد ( به طور متوسط بالای 6 درصد در سال) و هم در بازار آتی خوب کار کند حداقل در تایم فریمی که انتخاب کرده اید انتظار می رود نتایج خوبی را نشان دهد.

یک سیستم معاملاتی سود ده سیستمی است که به خوبی کار می کند و برای عملکردش نیاز کمی به "تفسیر کاربر" دارد. این به معنای استفاده از "ربات معاملاتی" و یا یک روش مکانیکی است. البته توصیه ما در مورد استفاده از ربات معاملاتی این نیست که بدون آن نمی توانید تصمیم گیری کنید. اگرچه لازم است تا از یک روش مکانیکی چون کامپیوتر برای تست کردن سیستم معاملاتی استفاده کنید تا سیگنال های خرید و فروش برایتان صادر شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۸ ، ۱۳:۱۲
mehdi safaei
چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۹ ق.ظ

چگونه سرمایه گذاری موفق داشته باشیم؟

چگونه سرمایه گذاری موفق داشته باشیم؟

سرمایه گذاری موفق نیازمند رعایت تعدادی قوانین و اصول است و هر کس از این قوانین پیروی کند می تواند به یک سرمایه گذار موفق تبدیل شود. البته بهتر است یادآور شویم سرمایه گذاری موفق بدون عیب و نقص غیرممکن است. آموزش بورس و مطالعه بازار تنها به شما کمک می کند تا با مدیریت سرمایه و کنترل ریسک میزان موفقیت خود را افزایش دهید. هر سرمایه گذاری موفق باید هر سال توان تحمل حداقل 10 درصد ضرر و شکست در بازار بورس را داشته باشد.

مثل هر چیز دیگری خوب و بد را با هم و در کنار هم پذیرا باشید. یک نزول ناگهانی در بازار بورس می تواند زمینه ای برای یادگیری از اشتباهات سرمایه گذاری باشد تا در طولانی مدت منجر به اشتباهات خیلی بزرگ در برنامه معاملاتی تان نگردد. بازار بورس اخیرا به محلی بی ثبات تبدیل شده است و این منجر به ایجاد عادت های بد سرمایه گذاری می شود.

دو بخش اصلی برای سرمایه گذاری در بورس وجود دارد: بازده سرمایه و رفتار سرمایه گذار. شما فقط می توانید یکی از این دو مورد را کنترل کنید و آن رفتار شماست.
در این مقاله چند مبنای سرمایه گذاری موفق را با شما به اشتراک می گذاریم. برخی از آنها بسیار ساده اند و اغلب مورد غفلت و چشم پوشی قرار می گیرند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آذر ۹۸ ، ۱۱:۰۹
mehdi safaei
چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۱۶ ب.ظ

برای سرمایه گذاری در بورس از کجا شروع کنم؟

سرمایه گذاری در بورس

برای سرمایه گذاری در بورس باید روش صحیح معامله گری را یاد بگیریم. با آموزش بورس می توانیم سهام شرکت های خصوصی و دولتی را خرید و فروش کنیم. بورس در واقع یک کلمه فرانسوی بوده و در لغت به معنی کیف پول می باشد اما معنایی فراتر از کیف پول دارد. بورس از مهمترین نهاد های اقتصادی هر کشوری است. برای سرمایه گذاری در بورس ابتدا باید در کلاس های آموزش بورس شرکت کنید.

در این کلاس ها می توانید با مفاهیم پایه ای بورس و تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی آشنا شوید. آموزش این موارد اولین قدم برای سرمایه گذاری در بورس می باشد. به یاد داشته باشید اگر می خواهید به طور مداوم در بازار بورس معامله کنید و با کنترل ریسک معاملات سود ده انجام دهید بایستی با تمامی مفاهیم عملی و مهم در بورس آشنا باشید. بازار بورس برای تازه کارها مکان پر هیجانی است. ممکن است بدون داشتن اطلاعات و تجربه کافی نیز در همان وهله اول به مقداری سود برسید.  

اما به یاد داشته باشید در این بازار هر چیزی ممکن است و در حقیقت بازار احتمالات است. بنابراین این بازار شوخی بردار نیست و اگر صرفا جهت سرگرمی در بازار بورس معامله گری می کنید بهتر است آن را کنار بگذارید. اما اگر در تصمیم خود جدی هستید و علاقه دارید یک معامله گر حرفه ای شوید به توصیه های زیر عمل کنید و قدم به قدم با روش های سرمایه گذاری در بورس آشنا شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۸ ، ۱۵:۱۶
mehdi safaei