آموزش بورس

سرمایه گذاری در بورس | معاملات الگوریتمی با استفاده از هوش مصنوعی | نرم افزار بورس

آموزش بورس

سرمایه گذاری در بورس | معاملات الگوریتمی با استفاده از هوش مصنوعی | نرم افزار بورس

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۲۱ ق.ظ

چند نکته مهم درباره سبدگردانی در بورس

سبدگردانی در بورس

چند نکته مهم درباره سبدگردانی در بورس

سبدگردانی در اصل به سرمایه گذاران این امکان را می دهد، که بتوانند مسئولیت تمامی معاملات و اوراق بهادار خود را به فردی مسلط واگذار کنند. از این رو انتخاب سبدگردانی در بورس بهترین انتخابی است که می تواند برای افرادی که قصد سرمایه گذاری در بورس دارند، اما از دانش کافی برخوردار نیستند، به شمار رود. 
بدون شک برای کسب موفقیت در سرمایه گذاری بازار بورس، لازم است دانش و مهارت کافی داشت. در صورتی که از دانش کافی برای ورود به بازار بورس برخوردار نیستید، با استفاده از سبدگردانی در بورس میتوانید سودآوری بالایی به دست آورید. 
اما برای این که به سراغ سبدگردانی روید، لازم است چند نکته مهم در این خصوص را بدانید. این نکات عبارتند از:

نکته اول: مزیت سبدگردانی نسبت به سرمایه گذاری در سپرده های بانک

بسیاری از افراد که در بازار بورس سرمایه گذاری می کنند، با این سوال همیشه همراه هستند که سبدگردانی در بورس چه مزیتی نسبت به سرمایه گذاری در بانک دارد؟ چرا نباید سرمایه گذاری در بانک را انتخاب کنند؟ مهمترین مسئله این است که تمامی افرادی که در تیم سبدگردانی هستند، افرادی تحصیلکرده و با تجربه در سرمایه گذاری می باشند. 
زمانی که صحبت از سرمایه گذاری به میان می آید، در اصل منظور تمامی بازارهای مالی و فیزیکی هستند که می تواند از طریق آنها کسب درامد و سود نمود. نه فقط یک بازار همچون بازار بورس. این افراد به دلیل داشتن اطلاعات بالا، می توانند بازده بسیار مناسبی از سرمایه گذاری خود در بازار داشته باشند. 

تیم سبدگردانی در بورس قادر هستند تمامی انتظارات خود را در زمان مواجهه با ریسک، به صورت معقول و مناسب برطرف کنند. تا از این طریق نسبت به سرمایه گذاری بانکی، بازدهی بالاتری داشته باشند. می دانید که میزان کارمزد سبدگردانی به سود سبد شما که بیشتر از سود بانکی در یک سال باشد، بستگی دارد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۹ ، ۱۱:۲۱
mehdi safaei