آموزش بورس

سرمایه گذاری در بورس | معاملات الگوریتمی با استفاده از هوش مصنوعی | نرم افزار بورس

آموزش بورس

سرمایه گذاری در بورس | معاملات الگوریتمی با استفاده از هوش مصنوعی | نرم افزار بورس

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۳ ب.ظ

روش بوک بیلدینگ در بورس به چه معناست؟

بوک بیلدینگ

روش بوک بیلدینگ در بورس به چه معناست؟

موفقیت در بازار بورس ، برای تمامی سرمایه گذاران حائز اهمیت است. اما افرادی که تازه وارد بازار بورس میشوند، همیشه حساسیت های بیشتری برای سرمایه گذاری دارند. از این رو به سراغ خرید سهام های عرضه اولیه می روند. خرید سهام عرضه اولیه با روش بوک بیلدینگ یک روش جدید و مناسب، برای کسب سود بهتر و مناسب تر است، که باید با آن آشنا شویم. 

منظور از سهام های عرضه اولیه، در اصل سهام شرکت هایی است که برای اولین بار و به تازگی در بازار بورس عرضه می شوند. سرمایه گذاران می توانند به راحتی اقدام به خرید این دسته از سهام ها نموده، و سود  خوبی نیز به دست آورند. زیرا سهام های عرضه اولیه در بیشتر مواقع سود دهی مناسبی دارند. اما آیا می دانید با چه روشی خرید این سهام ها می تواند بهتر باشد؟ 

خرید سهام عرضه اولیه به روش بوک بیلدینگ در بیشتر کشور های دنیا مورد توجه قرار گرفته، و استفاده می شود. البته باید بگوییم این روش جدید بوده و مدت کوتاهی است که وارد بازار بورس تهران شده است. اما از روش قبلی خرید سهام خیلی منصفانه تر می باشد. با ما همراه باشید تا برای شما در مورد مزایای این روش خرید سهام صحبت کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مرداد ۹۹ ، ۱۲:۱۳
mehdi safaei

مدیریت ریسک در معاملات؛ راز موفقیت سرمایه گذاری مطمئن

بازار بورس بازار پر ریسک و هیجان انگیزی است، که علاوه بر آنکه میتواند انسان را به موفقیت های بالایی برساند، می تواند سرمایه او را نیز به نابودی بکشاند. ریسک در معاملات بورس همیشه منجر شده است تا افراد کمی شجاعت ورود به این بازار را داشته باشند. 

اما از سوی دیگر برای کسی موفقیت در بورس لازم است که انسان ریسک پذیر بودن را فرا گیرد. اما آیا تمام افرادی که وارد بازار بورس می شوند موفق به کسب سود خواهند شد؟ بدون شک افراد تازه واردی که در بازار بورس سرمایه گذاری می کنند، به سختی موفق به کسب سود مستمر در این بازار خواهند شد. 

حتی بسیاری از مردم عادی تصور می کنند که تنها خرید سهام و نگهداشتن آن می تواند سود بالایی را برای این دسته از افراد به همراه داشته باشد. در حالی که این حقیقت سرمایه گذاری در بورس نیست. بدون شک مدیریت ریسک در معاملات مسئله مهمی است که هر فرد باید پیش از ورود به بازار بورس در مورد آن اطلاعات بدست اورد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۱۵
mehdi safaei